Shopping! @Primark en @IJhallen

Afgelopen weekend heb ik lekker geshopt en dat wil ik graag delen 🙂

Primark!

Vrijdag ging ik met mijn vader (!)(superlief, dat bood hij zelf aan) naar de Primark in Almere. Ik was eigenlijk nog maar één keer in een Primark geweest, in Nijmegen, dus het was wel ‘speciaal’ om erheen te gaan. Ik ben heel goed geslaagd. Ten eerste heb ik nu een onesie! Jeeej! Het is de hamsteronesie, ik vind hem heel cute, lekker warm en zacht. Ook heb ik een twosie gekocht (ik wist niet eens dat dat bestond). Dat lijkt nogal overdreven, maar ik dacht dat het een pyama was.. Ik ben ook van plan om de twosie gewoon als pyama te gebruiken. Een fluffy pyama is trouwens iets wat op m’n ‘primark-wishlist’ stond maar dat ging nog niet zo makkelijk:

Het primark-fluffy-pyama verhaal

Goed, ik was dus opzoek naar een fluffy pyama. Na een poosje in de Primark was ik aangekomen bij de Love to lounge-afdeling, met alle pyama’s enzo. Er hingen allemaal pyamabroeken in de sale, maar ik zocht specifiek zo’n pyama die ‘ingepakt’ zit met een roze lint eromheen. Er leken twee, wat waren het?, hoe noem je die dingen, niet rekken maar, oh! stellingen (thanks mom) te zijn waar pyama’s op lagen. Hele mooie pyama’s, maar ik zag, na goed zoeken, maar twee fluffy pyama’s! Eén daarvan was best leuk, toch was ik wel teleurgesteld. Nou ja, niks aan te doen, dus ik ging door. Even later ging ik naar de paskamers en toen zag ik (of m’n vader dat weet ik niet meer) dat er nog een hoek was met Love to Lounge kleding, en een Hele Stelling Vol Fluffy Pyama’s!

Wauw, wat een verhaal… haha. Maar goed. Toen ik deze stelling had gevonden ging ik helemaal los. Er waren zeker een paar leuke, maar ik zag achter me ook nog twee pyama’s hangen die er nóg zachter uit zagen (dit bleken thuis dus twosies te zijn). Voor één van die heb ik uiteindelijk gekozen.

IMG_7304

Nuts about you, hoe cute! En WARM! Een twosie lijkt misschien te warm als pyama, maar ik heb het altijd erg koud in de winter dus ik denk dat het voor mij juist heel lekker is. Ik zal er sowieso plezier van krijgen! De onesie draag ik nu al veel 🙂

Eigenlijk heb ik maar één echt kledingstuk gekocht in Primark. Dat is een super fluffy vest wat ik al op internet had gezien in het wit. Helaas was het vest in het wit blijkbaar erg populair want die was bijna uitverkocht.. Er hingen alleen nog maar hele grote maten. Verder hingen er nog wel heel heel heeeeel veel van die vesten in het grijs. Niet alleen op dat rek, maar overal in de winkel zag ik op random plaatsen dat vest hangen! Ik heb hem gepast en gekocht en ik ben er ontzettend blij mee, want dit vest is echt heerlijk warm. Hij heeft geen knopen ofzo, het vest kan niet dicht. Het zit ZO lekker! Ik wilde trouwens ook nog heel graag een lekker warm vest in een basic kleur want dat had ik niet terwijl ik het wel snel koud heb. Dan vind ik hem ook nog heel mooi. Dus extra blijheid met dit vest.

IMG_7305

Verder: COZY SOCKS! Haha, begint het al op te vallen dat ik vooral winter items gekocht heb? Deze winter zal ik het hopelijk niet snel koud krijgen 🙂 Ik heb één pakje met cozy socks gekocht (dat zijn trouwens fluffy (ik heb wat met fluffy), zachte en dikke sokken) waar er twee paar in zaten. Die knalroze die je ziet zijn cozy kniekousen! Hoe leuk! Ook heb ik een dikke legging gekocht met aan de binnenkant een lekker warme stof. Die is zo warm (verwacht ik) dat ik als het ultra koud is nog een rokje of jurkje aan kan.

IMG_7306

Ballerina’s. Ik ben gek op ballerina’s. Ik had al vier paar, dat vind ik zelf erg veel, en daarom had ik ook tegen mezelf gezegd: geen ballerina’s. Af en toe dacht ik namelijk aan hoe leuk het zou zijn om bordeaux rode ballerina’s te hebben, maar dan zei ik dus tegen mezelf: NEE. Toen ik in Primark liep zag ik op een gegeven moment bordeaux rode loafers en ik dacht: ‘Ooeh zouden ze bordeaux rode ballerina’s hebben? Oh wacht, NEE CHANTAL’. Op een later gegeven moment zag ik ze dan, bordeaux rode ballerina’s. Een stuk of zeven achter elkaar en letterlijk ALLEMAAL in mijn maat (letterlijk hé!). Ik moest ze passen. Ik had ze aan en ik dacht: die gaan mee. Die móeten gewoon mee. Dus. Bordeaux rode ballerina’s.

IMG_7308Dan tot slot nog een plaid en een kaarsje. Het plaid had ik al op de site gezien (op de site van Primark kun je kijken wat er momenteel in de winkels hangt). Het is aubergine-grijskleurig en past perfect bij mijn kamer, die paars is (souverniertje van mijn paarse periode, haha). Het kaarsje heet ‘warm winter berry’, ik vind het heel lekker ruiken. Eerst zou ik het niet kopen maar na uitgerekend te hebben hoeveel geld ik zou uitgeven kwam ik erachter dat ik één euro over zou houden en dat was de prijs van het kaarsje dus vandaar. 🙂

Dat was alles van de Primark! Ik ben echt overal ontzettend blij mee. Thanks, pap! ❤

IJhallen!

Op zaterdag ging ik naar de IJhallen. Daar heb ik aardig wat gescoord, maar wel (bijna) allemaal dingen die ik nog niet had.

Qua kleding heb ik ten eerste vier winterjurkjes gekocht. Jurkjes heb ik al veel, maar jurkjes voor in de winter had ik bijna niet. Daarom ben ik hier  heel blij mee! Wel een gedoe met passen steeds! Ik werd er knettergek van (ik heb trouwens naar de IJhallen altijd een zwart jurkje van t-shirt stof aan met een strak lijfje, hier kan ik alles overheen of onder passen. De jurkjes moesten er dus steeds overheen). Verder heb ik een rokje en een zwart shirtje. En een ‘tussenjas’. Voor als het koud ik, maar nog niet zo ontzettend koud.

Verder heb ik een cd gekocht. Het is Hitzone 64, dus nu al een beetje oude nummers maar wel heel veel nummers die ik leuk vind! Echt gaaf, ik ben er heel blij mee.

Dan, tot slot, sieraden. Ik heb drie kettingen gescoord. Twee kettingen zijn goudkleurig, zoals je hieronder ziet.

IMG_7310

Dan als allerlaatst het item waar ik misschien wel het meest blij mee ben: een geweldige statement ketting. Ik ga er niet veel over zeggen, kijk maar gewoon.

IMG_7312

Prachtig toch! Ik had nog geen statement ketting, trouwens. Ik ben heel blij hiermee.

Dat was alles! Zaterdagmiddag was ik kapot, haha. Maakt niet uit, ik heb het er graag voor over. Ik ben heel blij met alles wat ik gekocht heb en ik ben al voorbereid voor de winter :). #Happy!

Plaats een reactie