Update

Heyhey! Pfoe, das een heel poosje geleden dat hier wat online kwam. Nou ben ik één week ziek geweest (ik was niet normaal moe steeds) dus dat telt niet mee. Toch heb ik besloten om het plan om elke dag een diary te posten maar te laten varen. Een paar keer per week vind ik eigenlijk ook prima.

Ook over m’n Summer Bucket List heb ik m’n ideeën aangepast. Het originele plan was om alle items deze zomer te kunnen afstrepen, maar dat gaat toch niet meer lukken en dat is eigenlijk helemaal niet erg. Het belangrijkste is dat ik van m’n vakantie geniet. Daarom heb ik bedacht dat ik volgend jaar gewoon door ga met deze lijst, die ik dan eventueel aanpas. Ik heb wel echt weinig gedaan van de lijst, oeps… Beetje falend maarja. Jammer dan.

De afgelopen tijd heb ik bij mijn zus gelogeerd, dat was heel gezellig, en wel één ding van mijn SBL gedaan: een receptenmap gemaakt! Al noem ik het liever mijn kookmap. Sinds ik in de eerste meedeed aan de vrijdagmiddagactiviteit ‘koken’ op school, heb ik heel wat recepten verzameld. Ik wilde ze graag overzichtelijk in een map doen, want ik moest steeds de hele stapel doorwerken als ik iets wilde koken. Nu heb ik dat eindelijk, samen met mijn moeder, gedaan, jeej! Ik ben er heel blij mee.

Voor de rest vier ik gewoon vakantie. Dat houdt vooral veel niksdoen in. Heerlijk is dat..

Xx, Chantal

Geef een reactie

