Monday

Maandagochtend stond ik om negen uur op. En ik heb toen, tromgeroffel, ’s ochtends een diary gemaakt! En vandaag doe ik het weer (dat gaat de goede kant op!).

Maandagmiddag gingen m’n moeder en ik het dorp in om te kijken naar laarzen die we zaterdag hadden gezien. We waren er over uit dat we ze zouden nemen, maar toen zagen we dat er een vlekje op zat! Dat wordt nu ‘behandeld’ ofzo, hopelijk krijg ik ze vandaag.

Na het dorp ging mijn moeder ook nog naar Amersfoort om te kijken naar slippers/sandaaltjes voor haarzelf van een bepaald merk, want die heeft ze nodig. Eerst wilde ik wel mee, maar ze ging fietsen.. Daar had ik echt geen zin in. Uiteindelijk ben ik toch meegegaan en daar ben ik blij om, want het was gezellig en we zijn nog geslaagd ook. Mama niet voor haar sandaaltjes trouwens, dat is jammer maar ze weet nu wel welke maat ze van dat merk moet hebben en ze gaat ze online bestellen.

Ik heb wel schoenen gekocht. In elke schoenenwinkel keek ik voor mezelf naar zwarte laarsjes. Ik had ze niet nodig, maar ik zou het wel leuk vinden om zwarte laarsjes te hebben. Dat past ook bij veel outfits. Op een gegeven moment ging m’n moeder even kijken bij Dolcis en kreeg ik een ijsje bij de ijssalon daartegenover (kersen, yoghurt, caramel. GEWELDIG). Toen ik het ijsje op had ging ik daar ook naar binnen, mam had net wat sandalen gepast maar ze liepen niet goed, dus daarna keken we naar laarsjes voor mij. Daar hebben we laarsjes gevonden. Meer zeg ik niet, want morgenmiddag komt er een artikel online met de dingen die ik heb geshopt . Daarin zul je dus ook de rest zien (het is niet veel hoor, maar dat maakt niet uit vind ik zelf).

Om iets voor zessen wilde m’n moeder nog even snel naar de Hema en bleef ik buiten wachten. Toen kwam Maris opeens aanfietsen! Zo leuk. We hebben toen met z’n drieën nog even wat gedronken. Supergezellig.

Even iets anders. Ik speel altijd de sims op de computer die op zolder staat, maar dat is mijn vaders plek dus dat vindt hij steeds irritanter. Zelf heb ik geen computer of laptop en we spelen alle games altijd op die computer. Toen mam en ik thuis kwamen van het shoppen had pap die computer op mijn kamer gezet! Superchill, zo heeft hij geen last van simmende mij (en Mariska) en kan/kunnen ik/wij gewoon onze gang gaan. Misschien krijgt de computer in de toekomst nog wel internet trouwens, maar dat vind ik helemaal niet zo belangrijk. Ik zit bijna nooit op een computer te internetten, eigenlijk alleen voor m’n blog en m’n mail maar dat doe ik gewoon op de laptop.

Flikken Maastrich. Zucht. Liefde voor Flikken Maastricht. Ik ben enorm fan van Flikken Maastricht (van wel meer dingen ben ik enorm fan, wen er maar aan). M’n moeder kijkt al een poosje mee, we hebben seizoen acht helemaal samen gevolgd. Een paar weken geleden kocht ik de dvd box met seizoen 1 t/m 7. <3<3<3 LIEFDE! Maar goed, mama en ik waren dus begonnen bij seizoen 1 (zelf had ik trouwens alles al gezien hoor) en we hadden twee afleveringen gekeken toen mijn vader uit zichzelf ook de eerste aflevering keek! Ik was helemaal blij en hij ook, want hij vond het leuk. Jeej! Nu kijken we dus met z’n drieën. En maandagavond keken we met z’n allen aflevering 4. Dat was leuk.

Well, dat was mijn maandag. Enjoy your holiday!

Xxx Chantal

Geef een reactie

