DISNEY LIEFDE

Ooh Disney blijft geweldig. Vorig jaar in de zomer hield ik met mijn zus een Disney-marathon maar sindsdien heb ik eigenlijk geen Disney film meer gekeken tot.. FROZEN. Iedereen zei dat die film ZO leuk was en ik ben het volledig met ze eens. Net luisterde ik weer even Let it go… Liedjes van Disney zijn geweldig.

Een poosje geleden zocht ik ‘Do you wanna build a snowman’ in het Frans op en dat deed ik nu ook weer. Door door te klikken kwam ik bij andere liedjes van Frozen en van Alladin, van Rapunzel en Belle en het Beest in het Frans.. Disney liedjes zijn al geweldig en in het Frans klinken ze zo leuk, haha! Ook grappig dat sommige liedjes een andere betekenis krijgen. Neem ‘A whole new world’ (een hele nieuwe wereld) van Alladin. In het Frans heet dit liedje ‘Ce rêve bleu’, wat ‘deze blauwe droom’ betekent. Vet grappig.

Goed, ik wilde deze Franse Disney liedjes-liefde even delen, haha. Byebye!

Chantal

Geef een reactie

