Hardlopen, Simverslaving en krantenlopen

Hey, Oeioeioei wat ben ik verslaafd. Aan de sims, je weet wel Sims 2 dat computerspel waar je misschien in de prehistorie wel eens over gehoord heb. Of overdrijf ik nu? Ik heb geen idee hoe bekend de Sims is. Maar goed, ik ben er momenteel dus ernstig aan verslaafd. Dat is een goede spiegel voor mezelf, ik zie heel duidelijk mijn gebrek aan DISCIPLINE. Hé, ik weet het, het is vakantie, ik moet lekker chillen, maar ik heb wel dit blog. En ik moest mijn kamer opruimen. Waarom kan ik niet eerst een diary tikken en dán de hele dag simmen? (Dat worden wel saaie diary’s dan. Vandaag gesimd. Vandaag gesimd. Vandaag gesimd).

Respect voor die mensen die gelijk hun huiswerk doen als ze thuiskomen. Af en toe had ik dat ook afgelopen jaar, maar het liefst heb ik dat altijd. Discipline, dat zou ik graag deze zomer willen krijgen (IK WEET HET, nogal nerdy, het is zomervakantie. Maar ik heb afgelopen schooljaar zo veel slaapgebrek gehad doordat ik te laat begon met mijn huiswerk.. ik wil gewoon de discipline hebben om ’s middags meteen te beginnen.)

Het originele plan was om zaterdagochtend een diary te posten over de vakantie. Zoals je ziet is dat niet gelukt. En zondag-, maandag-, dinsdag-, en woensdagochtend ook niet. Nu krijg je nog steeds niet mijn hele vakantiediary. Het belangrijkst vind ik dat ik gewoon weer ga beginnen. Dan maar een paar dagen overgeslagen, dan maar geen foto’s. Het gaat er nu om dat ik schrijf.

Dus, vandaar, mijn diary van woensdag. Ik beschouw zaterdag tot dinsdag maar gewoon als mijn vakantie. Aan de diary daarvan blijf ik werken en dat zal een keer ’s middags online komen.

Woensdag

Misschien heb je mijn vorige artikel gelezen? Daarin staat precies beschreven hoe ik uit mijn slaap gerukt werd en hoe ik hardloop-struggles had. Zo niet: ik heb eerst hardgelopen, toen gedoucht en geblogt en gesimd (gesimd beschouwen we gewoon even als werkwoord oke? Dat is wel handig momenteel).

Om half drie (ik had niet door dat ik zoveel tijd verspeeld had… :0) dacht ik met mijn moeder na over het maken van mijn kookmap. Dat wil ik namelijk vandaag (donderdag dus) gaan doen. Daarna moest ik de kranten bezorgen.

Veel mensen vinden krantenlopen echt een ***baantje maar ik niet. Waar ik echt geluk mee heb, is dat ik mijn eigen wijk heb. De wijk waarin ik woon is ook mijn krantenwijk. Daarnaast vind ik het gewoon prima, ik loop gewoon na te denken over van alles en nog wat terwijl ik de kranten door de brievenbus duw. Zo simpel is het.

(random thought: vrijdag komt m’n zus logeren. Jeeeej!)

Na de kranten had ik ontzettend veel zin in patat en ik mocht patat halen, dus ik ging patat halen. SORRY VOOR DIE ZIN. ik begin een beetje moe te worden, ik ga morgenochten (donderdagochtend) wel verder. Truste!! XX

Ik heb me verslapen.. Mijn wekker stond om negen uur maar hij ging niet af! Gevolg: ik werd om twaalf uur wakker. Daarom dus nog steeds geen diary om tien uur online. Maar dit keer kon ik er niks aan doen.. Niet echt tenminste…

Patat dus. Na de patat ging ik pianospelen. Ik ben zo trots op mezelf! Normaal begin ik in de laatste week van de zomervakantie pas weer met pianospelen maar nu speel ik elke dag.

’s Avonds heb ik gesimd. Wat een verrassing. Ik lijk echt een zielig persoon zo, ik moet meer gaan doen!

Naja, het is wel vakantie natuurlijk…

Xx Chantal

2 gedachten over “Hardlopen, Simverslaving en krantenlopen

  1. Heel herkenbaar, dat van je krantenwijk! Ik heb in mijn jeugd ook heel wat kranten door brievenbussen laten vallen en ondertussen heerlijk gemijmerd / nagedacht over allerlei dingen. Weet je, ik heb zelfs logopedische oefeningen lopen doen tijden het ‘kranten lopen’ en zo de tongpunt-r leren zeggen…….ik weet nog precies in welke straat ik hem voor het eerst ècht kon 🙂
    XXX mama

    Like

Geef een reactie

