Heerlijk niksdoen

Hey! Wat is het geweldig om vakantie te hebben. Geen Huiswerk. Gewoon echt helemaal niks. In de ‘tussendoorvakanties’ zoals de voorjaarsvakantie en de meivakantie had ik natuurlijk ook geen huiswerk, maar dat voelt toch heel anders. Dan weet je namelijk dat je over een week wel weer toetsen en huiswerk hebt en dat je eigenlijk zou moeten voorwerken. Nu is er totale leegte. Ik merkte dat vandaag heel erg, ik zat beneden en ik dacht: ‘Ik hoef gewoon niks te doen. Helemaal niks. Niks Noppes Nada. WAT IS DIT GEWELDIG!’ Oké, dat is misschien een beetje overdreven, maar zo voelde het wel. Ik was haast euforisch blij, het is zo chill!

Deze grote vreugde komt voort uit het ontzettend drukke jaar dat ik achter de rug heb. Niet alleen ik, alle derdeklassers hebben het denk ik heel druk gehad. In de derde krijg je gewoon zo veel huiswerk. Je hebt ook nog al die stomme vakken die je toch laat vallen. Daar heb zin in wat volgend jaar betreft: alleen maar vakken die ik op zn minst prima te doen vind.

Vandaag heb ik vooral genoten van het feit dat ik vakantie heb, ik heb heerlijk uitgeslapen, het artikel over oreoijs geschreven, ik ben naar de kerk geweest en ik heb de Sims gespeeld. Lekker rustig dagje.

’s Avonds heb ik de wedstrijd gekeken. Ik was voor Argentinië.. Echt jammer dat Duitsland won! Niet dat ik het de Duitsers niet gun, trouwens. Voor hen is het leuk.

Na de wedstrijd bleef Tessa logeren, maar daarover morgen weer want dat was al maandag :).

Liefs,  Chantal

Een gedachte over “Heerlijk niksdoen

Geef een reactie

