Hardlopen en nog een feestje

Hey! Mijn dag begon vandaag met hardlopen. Dat is standaard op zaterdag: elke week ga ik met Marleen ’s ochtends hardlopen. We doen dat geloof ik al een paar maanden en het gaat vet goed! Tenminste, voor ons. In elke geval hebben we er plezier in en dat is belangrijk.

Na het hardlopen (en natuurlijk douchen) heb ik het artikel hiervoor geschreven, maar het was helaas nog niet helemaal af. ’s Middags ging ik de tuin doen bij mijn opa. Dat doe ik ook elke week en het is een prima baantje, alleen een beetje balen dat zijn tuin naast een redelijk drukke weg in het dorp ligt.

20140712_145229 20140712_150417

De tuin en mijn outfit. Dit shirtje had ik de hele dag aan, pas toen ik op het feestje kwam en iedereen riep: ‘OOOOHH ben jij voor Brazilië?’ besefte ik dat het nogal dom was, haha. Precies de kleuren van Brazilië. Maar ik ben toch echt voor Nederland.
En wat vind ik het leuk dat ze gewonnen hebben. Verdiend hoor. Ik ben wel blij dat ze Brazilië niet zo vernederd hebben als Duitsland dat deed, ik had zo’n medelijden met de Brazilianen!

Tijd om lekker te gaan slapen nu, mijn bed roept me al…
Liefs, Chantal.

3 gedachten over “Hardlopen en nog een feestje

Geef een reactie

