Summer Bucket List

Een bucket list is een lijst met dingen die iemand voor zijn sterven nog wil doen, zo’n lijst gaat dus over je hele leven. Een summer bucket list is een lijst met dingen die iemand in de zomer wil doen.

In één van de laatste weken op school begon ik tijdens saaie lessen met het verzinnen van summer bucket list-items. Sommige heb ik met vriendinnen bedacht, bijvoorbeeld nummers 2, 3, 4, 18 en 29, maar de meeste items zijn echt iets ‘persoonlijks’ wat ik zelf graag wil doen, bijvoorbeeld nummers 1, 10, 12, 22 en 28. Kijk mee naar mijn plannen voor deze zomer!

The List
1. Een verhaal schrijven
2. Minimaal 5 afleveringen van Gossip Girl kijken
3. Sherlock marathon houden
4. Picknicken in de Soesterduinen
5. Secret…
6. Naar bosbad Amersfoort gaan
7. Elke dag en van elk bucket list item een foto maken…
8. … en aan het eind van de vakantie een fotoboek maken
9. Zoveel mogelijk geld sparen voor de Stedentrip
10. Haar mooi leren krullen
11. Zwemmen in het Hensschotermeer
12. Beginnen met Spaans leren
13. Vuurkorf-marshmallow-night houden
14. Sherlock telefoonhoesje kopen
15. The Hunger Games-trilogie weer lezen
16. Bueno- en oreoijs maken
17. Schelpenketting maken
18. Spa dag houden
19. Eén dag ja zeggen tegen alles
20. Naar de dierentuin met mijn zus
21. Hipster foto’s maken met Sophie
22. Basisyoga leren
23. Zonsondergang zien
24. M’n ouders, zus, opa, oma en beste vriendinnen een brief of kaart sturen
25. Een dag gaan fietsen met mama
26. Skaten
27. Een pyamadag houden waarop ik echt niks doe
28. Het boek ‘De Prinses en de Zeekapitein’ kopen en weer lezen
29. ‘s Nachts (of ‘s avonds) zwemmen
30. Summer moodboard maken
31. Al mijn recepten in één kookmap bundelen
32. Een dag op het Eemplein doorbrengen

Dat is ‘em dus, mijn Summer Bucket List. Ik heb er zin in.

Geef een reactie

